dilluns, 30 de maig del 2011

Moltes gràcies!

La darrera entrada (de moment) d'aquest bloc! M'agradaria fer una valoració de tot el curs, d'aquesta carpeta d'aprenentatge i acomiadar-me, com no, amb unes cançons (crec que heu descobert que sóc molt musical jajaja).

En primer lloc, dir que aquesta assignatura m'ha agradat moltíssim ja que, com vaig dir al començament, és un tema, un aspecte que a tots ens toca de primera mà i que ens provoca sempre gran alegría parlar-ne d'ell i una gran satisfacció. He estat molt contenta amb les meves companys i amb el mestre, que ha fet el possible per transmetre'ns no sols els seus coneixements o dels autors que anava esmentant sinó també el gust per l'ensenyament, el gust pels infants i la importància de les emocions en la vida de tots, ja que tots en tenim i ens afecta a TOT el que fem.

Per altra banda, respecte a la carpeta d'aprenentatge he de reconeixer que no l'he anat fent totalment dia a dia, sinó que he anat apuntant les reflexions a un word, fins i tot al costats dels apunts quan se m'acudia alguna cosa, i ara li he donat forma. És una bona manera d'anar assimilant coneixements i de moure't per la xarxa, buscant, en el meu cas, cançons que transmetessin allò que vull. Crec que és un bon treball per fer reflexionar, per anar entrenant la mirada.

Espero que ens tornem a veure.
Fins aviat i moltes gràcies!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada